Budak jahat Teaser

Loading...

Sunday, 4 January 2015


SINOPSIS 

Akoi ketua ganster dan pelajar bermasalah disekolah. Bersama empat sahabatnya lain, Anuar, Ah Kong, Siva dan Leman, mereka menguasai pelajar dan guru sekolah. Sikap berleluasa Akoi dan kuncunya digeruni bukan sahaja  disekolah tetapi dalam luar. Suatu hari Akoi terjatuh cinta pandang pertama kepada seorang gadis pulus bernama Jafeena.  Demi untuk meraih perhatian Jafeena, Akoi sering mengunakan kaedah membuli untuk menyatakan perasaan cintanya.

Jafeena pula adalah pelajar baru pindah sekolah ,mengikut bapanya Cikgu Rahmat yang merupakan guru disiplin baru disekolah Akoi. Jafeena berimpian menjadi seorang novelis.  Bersamanya ketika itu, dia sedang mencari karektor yang terbaik kepada novel sulung yang ditulis. Pertama kali bertemu dengan Akoi, Jafeena sudah mempunyai tanggapan negatif tetapi dia tidak mampu mengelak dari mendekati Akoi. Jafeena  tertarik untuk mengkaji karektor Akoi sebagai rujukan kepada watak utama novel sulungnya.

Kedatangan Cikgu Rahmat sebagai guru disiplin baru telah terwujud konflik ketegangan dengan Akoi dan kuncu kuncunya pada hari pertama mereka bertemu.  Cikgu Rahmat dapat merasai ‘sesuatu’ dalam diri Akoi yang hampir sama dengan dirinya. Keadaan ini membuatkan Cikgu Rahmat terpanggil untuk memberi perhatian yang lebih kepada Akoi. Kebetulan Cikgu Rahmat perasan Akoi menyukai anaknya, dan bertindak menguna kelemahan ini untuk mendominasi  Akoi agar dia dapat membimbing Akoi kembali ke pangkal jalan. Jafeena berpakat dengan Cikgu Rahmat. Jafeena terpaksa berpura pura bersetuju menjadi kekasih Akoi tetapi dengan meletakkan beberapa syarat agar berubah sikap. Salah satu syaratnya, Akoi harus menerima hukuman yang telah ditetapkan oleh bapanya dengan menjadi anak angkat dan tinggal bersama. Akoi sedar permainan Jafeena dan berpura pura menerima permintaan Jafeena untuk mempermainkan Jafeena kembali. Sejak itu berlaku pelbagai konflik dan buli membuli antara mereka. Akoi terlalu mendesak dan Jafeena terlalu tertekan untuk menerima cinta Akoi.   http://youtu.be/RdrnZsPqTGE

No comments:

Post a Comment